Avstralija z motorjem 5 Kakadu narodni park



Blizu Darwina je bil Kakadu narodni park, ki je velik kot slovenija in sem vozil 3 dni po njem. Videl sem ogromno lepih slapov, dežnih pragozdovov, veliko živali, srečal pa sem se z zelo zanimivimi domorodci, ki so me povabili v svojo vas.
Zelo nerad spominjam na trenutek, ko sem si kupil sendvic v Parku, se usedel pred trgovino in listal po vodiču, kaj me še lepega čaka v parku. Kar naenkrat se je iz neba vzel orel in mi je hotel odtrgati sendvič iz rok. Ni mu uspelo, (ker najbrž ni slutil, da sem Slovenc, mi pa ko jemo, držimo svojo hrano močno v "rakah") tako da je odletel z prazno. Povedal sem zgodbico domačinom, ki so trdili, da imam veliko srečo, da mi ni odtrgal del žnabljev, in da se to dogaja pogosto.

Čakala me je pot preko sredine Australije do Alice Springs. To cesto so gradili ljudje iz Afganistana in so bili potem tudi prvi priseljenci v teh nehvaležno pustih in vročih krajeh. Vozil sem ure in ure proti jugu, ne da bi videl kakšno hišo, drevo ali vsaj nekaj zanimivega. Le grmičava in rdeča pokrajina je bila pred mano. Včasih kakšen kengaroo, ali emu, drugače pa nič. Cesta je bila lepa. Spal sem zopet ob cesti na parkiriščih in pekel ali kuhal hrano, ki sem jo nekaj dni prej kupil v Darvinu. 1550km je razdalje med Darvinem in Alice.

Brezovar Igor
(se nadaljuje)