Mikronezija 5 ULITHI

Vode ni niti za umivanje in edina pijača so kokosi. Skrbelo me je, da bo dolgčas, a sem hitro in brez težav preklopil na lokalni tempo. Edini problem - poglavarjeva hčerka je že poročena...
Domačini silno spoštujejo tradicijo in zato jih je veliko oblečenih v tradicionalne obleke, kar naredi zadevo zares eksotično, posebej gospe v krilih in z rožami v laseh. V nekaterih vaseh dejansko dobiš občutek, da se v zadnjih parih sto letih ni ničesar spremenilo, razen prihoda avtomobilov in majic. Imajo pa domačini nekaj svojih "kapricov", katere je pametno in korektno spoštovati.
 ULITHI
je eden največjih atolov na svetu in leži kake 160km vzhodno od Yapa. Nanj sem odšel, da bi doživel še večjo pristnost, žal pa se ni izšlo po mojih načrtih. Na njem sta že bila dva "turista" in sicer snemalca neke oddaje za National Geographic - kasneje sem izvedel, da sta veliki potapljaški zvezdi. Zasedla sta vse kapacitete lokalnega potapljaškega centra, tako da je meni ostalo bolj malo možnosti. Skupaj smo prebili veliko časa, tako v vodi kot na kopnem. Bilo je sicer zelo prijetno in zanimivo, a nič kaj preveč eksotično.