Avstralija 26 Surfer's paradise, ali Sunshine Coast

 Pol pa se ena stvar, za katero se ne spomnim niti angleškega imena - cez eno sotesko se napelje strik, pol pa na eni strani zagrabiš strik, ki je preko dveh kolesc privezan na taglavni strik in se peljes cez sotesko. Razen seveda, ce je tvoja teza ni premosorazmerna z mocjo tvojih rok, v tem primeru pac nekje na sredini telebnes 15m v tolmun spodaj, pol moras pa plezat nazaj gor. Poskusil sem 4x a mi ni ratalo. Bo treba mal roke natrenirat.

Po vseh teh dogodivscinah pa je sledila 14h dolga avtobusna pot do Sydneya.
Trenutno sem mrtev. Vse me boli, ce zakasljam se mi zdi, da mi bo raztrgalo trebuh, na smeh raje sploh ne pomislim. Upam, da bo jutri bolje. Muskelfiber sucks.
Se vidi, kako zmatran sem bil prej - nisem v Surfer's paradise, ampak na Sunshine Coast...
V hostelu so me dali v sobo s tremi zenskami. Mam pa res smolo :)
Se vidimo (pre)kmalu, 
(se nadaljuje)  Luka Batistic