Avstralija 13 Giant Tigle Tree



 Pot me je vodila naprej proti Walpoleu, kjer sem najprej zavil s ceste proti Hilltop Giant Tigle Tree - ogromno votlo drevo, v katerega lahko spravis manjsega tovornjaka. Prespal sem na kmetiji Dingo Flats - kmetija sredi precudovite zelene pokrajine (kenguruji, krave, konji, kure ... in majhna druzina, ki skrbi za vse to) - cca 25 km in Walpole-a, v hostlu za prib. 15 ljudi. Na zalost (ali pa na sreco) ni bilo tam nikogar, tako da sem imel celo poslopje zase. Ko se je stemnilo je bilo kar malo spooky (neznani glasovi zunaj, sam sredi pm) ampak po vecerji (jajca, ki sem jih nafehtal od gospodinje + svez korencek) in flasi vina, ki sem jo kupil v eni izmed vinotek par dni prej, sem se pocutil precej bolje. Bilo je malo hladno, tako da sem zakuril v kaminu in malo bral, dokler me ni zmanjkalo.
(se nadaljuje)
Luka Batistic