Delo v Avstraliji - Nina

Pozdravljen Janin, Zvečer sem gledala tvojo oddajo in zasledila, da ljudje povprašujejo po delu v Avstraliji. Preden sem šla na potovanje sem imela točno takšna vprašanja, zato vam sedaj pošiljam moje odgovore.
 Letošnje poletje sem 3 mesece potovala po Avstraliji. Sprva je bil moj namen mesec dni delati, potem pa 2 potovati. Vendar sem že takoj v začetku ugotovila, da to ne bo šlo tako lahko. Že od popotnikov, večina mladih angležev ali nizozemcev, ki dobijo enoletno delovno vizo v AU, ki sem jih spoznala po hostlih, sem izvedela, da je povpraševanje po delu večje kot ponudba, zato zelo redko vzamejo v službo nekoga brez vize, še za pomivača posode ne, kaj šele za kakšno spodobno službo. 

Ker je oglasov vsepovsod polno sem poskusila in klicala na razne kraje, vendar ko je prišlo do vprašanja vize, sem dobila zelo hiter negativen odgovor. Nič ni pomagalo, če sem se dejansko oglasila tam, kjer so iskali. Vendar pa sem slišala zgodbe, ko pa so punce dobile kje kakšno delo. Vendar moraš imeti gromozansko srečo in možnosti po mojih izkušnjah niso velike.
 V Avstraliji pa je zelo razširjeno "fruit picking", tako da se zna zgodit, da na kakšni od teh gromozanskih farm dobiš delo obiralca sadja ali zelenjave brez vize. Vendar pa zelo malo plačajo, delo pa je zelo trdo....
(se nadaljuje)
Nina