Avstralija/ Bali 6 Polet z motorjem


Halo, halo!
Day 4: Zjutraj smo vstali ob 6h zjutraj in sli gledat delfine. Cudovite zivali, ampak mislim, da smo jim sli na zivce (za njimi se podi okoli 20 šestmetrskih čolnov ki jih iz vseh smeri obkrožijo in jim potem sledijo - delfini so pa takrat na zajtrku – lovijo tune).
Potem smo sli se malo snorklat. Ribe na koralnem grebenu so res nekaj posebnega.
Po zajtrku sem se z avtom odpeljal proti zahodu otoka, kjer sem si ogledal t.i. monkey temple - Pura Pulaki - kjer zivi cca. 300 opic v treh skupinah. So ful zanimive in lustne, ce jim hitro ne das nekaj hrane ali ce stopis v 'njihove' sobe, znajo biti pa tudi dosti agresivne.
Potem sem spoznal Jano, ki ima skupaj z Dusanom na Baliju potapljasko solo (iz Slovenije sta sem prisla pred 3 leti). Tam sem ostal okoli 3 ure - bla bla bla - in se med drugim dogovoril tudi za se en introductory dive, tokrat zastonj z Jano (Jure:> Jana te na vse pretege pozdravlja, prav tako delija).
Se ena zanimivost glede voznje: Ce vidisi znak za 'valovito cesto' - taksen kot je pred mostom cez avtocesto v Dramljah - definitivno _zelo_ zmanjsaj hitrost, drugace se ti zna zgoditi, da dozivis podoben polet kot jaz (ziher okoli 5m).
(se nadaljuje)
Luka Batistic