Avstralija by Luka 5 Potopljena ladja

Proti veceru sem prisel na vzhod otoka v Tulamben, kjer se je nedalec od obale med drugo svetovno vojno potopila Ameriska vojaska ladija (s pomocjo torpeda japonske podmornice). Danes zjutraj sem se dogovoril za t.i. beginners dive, kar pomeni potapljanje za tiste, ki se nimajo izpita. Stalo je $35 in je bilo vredno cisto vsakega dolarja posebej in se vec. Pod vodo sva bila (zraven gre vodic, ki tudi skrbi, da se ti kaj ne naredi) 41 minut, najvecja globina je bila 20m. Ladija je fantasticna. dolga je 100m, prerasle so jo korale in na/v/pod/nad njo zivi na miljone rib vseh barv, ki jih poznam, pa se nekaj novih sem videl. Ne da se opisat feeling, ko plavas po notranjosti ladije 15m pod vodo. Noro.
Nato sem se odpravil proti severu otoka, Lovini, kamor sem prispel nekje okoli 1h popoldan. Od takrat sem si privoscil eno masazo (2eur/uro), se malo skopal in odsel pogledat novo hiso sina lastnika hotela, ki sem ju spoznal Januarja. Tip ma pravo vilo, zgleda fantasticno. Zvecer gremo tja igrat sah.
(se nadaljuje)
Luka Batistic