Avstralija 8 Perth

najprej se nekaj novic iz Balija: v petek sem v kuti spoznal dva slovenca - dusana in francka - ki sta tam odprla gostilno, bar, nocni klub, disko. Zgleda super, prometa imata ogromno tako da menita da bo slo.
V Perth sem prispel ob 2.30 zjutraj v kratkih hlacah, kratki majici, stevardesta pa je veselo oznanila, da je zunaj 14 stopinj. Brrrr. Vreme je res cudno - nekaka pozna pomlad, ampak pravijo da je to zelo neobicajno za december in da bo kmalu cez 30 stopinj.
Potem sem imel nekaj problemov na carini – v avstralijo je dovoljeno pripeljati do 250 cigaret, jaz pa sem jih imel 600 (v Avstraliji stanejo okoli 7-8 dolarjev, na baliju pa 1 dolar za skatlo). Vendar je bil carinik dost kul (njegova starsa sta iz hrvaske, tako da je blo se malo lazje) in mi je dovolil obdrzati vse. Prsparal sem okoli 250 dolarjev, kar je dost.
Danes je moj peti dan tu in res uzivam. V Soboto sta Troy in Monique delala, tako da sem sel z njunim ocetom v lokalni klub, kjer je sprobal koliko lahko slovenci spijemo.
(se nadaljuje) 
Luka Batistic