Avstralija by Luka 2 Folk je zmešan


Pred pol ure so me zmesani nemski varnostniki obtožili, da nekje na sebi skrivam britvico. Po desetminutnem pregledu se je izkazalo, da jim je na rendgenu cisto navaden kuli izgledal kot britvica?!?
Folk je cist zmesan.
Po letaliscu se sprehajajo americani, katerih vecina nosi majice z amerisko zastavo.
Folk je cist zmesan.
Vreme je cist v kurcu (dez, 2 stopinje) tako da se bom najverjetneje do 7h, ko imam odhod, nekam zavlekel in spal, spal, spal.
Vsem skupaj lep pozdrav; se slsimo (beremo), ko pridem na Bali.
Uspešno prispel na bali. vroce, vroce, vroce. Hehehehehe
Polet je bil kul. Sem ubral tradicionalno varianto (z enim avstralcem in enim kiwijem smo spili gajbo pira cemur je sledilo stiriurno spanje, par izletov na wc, par cikov in spet stiriurno spanje). Ko sem se zbudil, sem bil ze v Jakarti (ogromno mesto). Cez dve uri pa se 1,2h let do balija.
Pravkar sem se svinjsko najedel (red snapper - se ne spomnim tocno po slovensko, v glavnem zlo velika riba).
Zdej grem pa mal zurat.
(se nadaljuje)
Luka Batistic