Avstralija 3 Ne cakaj jeseni, ne cakaj na maj


Cairns, 10.06.
 Nekaj grenko-sladkih prvih izkusenj z jadranja od Brisbanea do Cairnsa ob vzhodni obali Avstralije
 Ze posteno smo zakorakali v jesen, ko sva izplula- na zadnji aprilski dan, ko se pri nas ze vse pripravlja na prihajajoce poletje, se tu- na juzni polobli- priblizuje zima. V Brunswick Headsu- kakih 150 km juzneje od Brisbanea- sem bil ze slab teden in sonce sem videl le za par uric. Jesensko vreme dan za dnem z izmenjavo oblacnega in dezevnega vremena. Medtem ko sem iz domacih logov dobival informacije o neverjetnih 30 C, sem tu nosil dolge hlace in puli- z vremenom pa res nimam srece.
 Razmere na dan izplutja pa so bile boljse od idealnih- soncno, z vetrom dobrih 10 vozlov in mirnim morjem. Navduseno sem pomagal pri dviganju glavnega jadra, razpenjanju genoe in pospravljanju vrvi. Samo se prikljucitev mehanskega avtopilota in uzivanje v jutranjem soncu in rahlem vetru s krme se lahko pricne.
Marin Gizdavcic
 (se nadaljuje)