Avstralija 23 Neverjetno Vroče


Kakorkolize. Sel sem na trodnevno/dvonocno jadranje okoli Whitsunday Islands - odlicno (sicer je pa tako vse, kar sem do sedaj pocel :))) Bilo je neverjetno vroče, jadrali smo z maxi jahto, ce komu to kaj pomeni - na kratko ->  jahta je bila narejena za dirkanje, potem pa so jo upokojili za turisticna potovanja. 
Aja, a sem omenil, da je bilo neverjetno vroce?? 
No, blo je neverjetno vroce. 
Tri dni brez sence - v podpalubju je v senci bolj vroce, kot pa na palubi na soncu (veter pa to). Na jahti je bilo skupaj s posadko (4) 24 ljudi, kaj je po moje odlocno prevec in sem jim to todi zelo nazorno razlozil. Se posebej, ker smo vsi spali na palubi, ker je bilo, nevem ce sem ze omenil, spodaj neverjetno vroce.
Prvi vecer smo se zasidrali v blizini Hook Islanda (aja, ce hocete slike, po katerih ste nekateri sprasevali, jih ziher lahko najdete na internetu -  pa napisite ime kraja, kjer sem, pa se mogoce pictures...). Sledila je ena fina avstralska vecerja T-bone steak itd. Pol smo se ga na mortos napili - na ladji je bilo 10 Ircev in Irk, tako da se je moralo piti.
(se nadaljuje)  Luka Batistic