Avstralija 24 Malo/ Zelo/ Simpatično Zmeden

 Zjutraj smo se vsi cisto mackasti zbudili in se po tropskem zajtrku odpravili na Whitehaven Beach na Whitsunday Islandu – najlepsa plaza, kar sem jih kdaj videl z najbolj finim peskom/mivko, kar sem jih kdajkoli obcutil. Pol smo odjadrali do koralnega grebena, kjer je sledilo snorklanje in potapljanje - pravi dokumentarec v zivo.

Prej se seveda obilno kosilo. Pol pa se mal kopanja, jadranja, pa vecerja, pa spet alkohol (se ze malo bojim, da bom postal alkoholik). Zjutraj jadranje okoli se enega otoka, katerega imena se ne spomnim, pa spet potapljanje - neverjeten obcutek je, ko mimo tebe priplava 1m dolga in 40cm visoka riba, ki se te ne boji, ampak se s tabo igra, lahko jo bozas itd. Pol pa celi zbiti nazaj v luko, vmes kosilo, zvecer pa naj bi se vsi skupaj dobili se v enem lokalnem baru - sam sem prispel malo pozno, ker sem se ga ze prej (5pm) ulil z enim Anglezom, Holandcem, Anglezinjo ter Avstralko poljskega porekla.
Naslednji dan (vceraj) auf ob devetih, ker je check-out ob desetih, tus, hitro pakiranje in na plazo, kjer sem spal do 2h, pol pa na avtobus, pa 18  ur voznje pa sem tu.
Se opravicujem, ce delujem malo/zelo/simpaticno zmedeno, ampak sem zelo zmatran. V avtubusu ni pozicije, ki te po pol ure nebi zacela boleti.
(se nadaljuje)  Luka Batistic